söndag 10 mars 2013

Aircondition.

Min hjärna brusar, ungefär som en aircondition som man inte registerar, som stör och som man njuter så av när den tillslut slocknar. Många beslut som hänger i luften just nu. Orkar inte riktigt vara kreativ här på bloggen, vill inte riktigt skriva om de drömmar som kanske kan bli verklighet, förrän jag vet mer! Det är lyckokänsla och panik samtidigt, härligt och förfärligt. Dövar mitt sinne med shopping, musik och ytligheter, så till den milda grad att jag skäms över att läsa om andra bloggares shop-stop i februari.
"Bakade" raw-food tårta till en födelsedag som gick av stapeln nyss och jag älskade den! Gästerna smakade artigt, men nutella tårtan försvann, inte min :-) Såg fantastiskt mysig film inatt: "En bohem i Paris"






Cashew/kokos/honung botten med mango/cashew puré och jordgubbar

Inga kommentarer: