måndag 3 juni 2013

Blodomloppet.

Har sprungit blodomloppet i afton. 5 kilometer. Kul. Och som det rensar på hjärnkontoret! Tänk om jag hade tid till den sortens aktivitet oftare.

Yngste sonen undrar vilken plats jag sprang på, eftersom medaljen är så fin och imponeras av att nummerlappen registrerar tiden. Jag talade om att jag nog var nummer 3.500+, varpå han säger:
-Det viktiga är inte att vinna mamma, utan att delta och ha kul. Formuleringen känns bekant på något vis.

Önskar att jag vågade ge blod, för jag har ovanlig grupp, men kom inte längre än till receptionen. Näst efter spindlar är stick det jag fruktar mest. En annan gång...


1 kommentar:

Charlie sa ... sa...

Klok son du har!!

Grattis, bra jobbat att springa. Jag blir flåsig bara jag ska till bussen, typ.

Ha en fin helg!

Lotta