tisdag 16 juli 2013

Horisontalläge.

Nere för räkning! När tempot sänks, så sänker immunförsvaret tydligen garden. Kände ett pirr i halsen under förra veckans kökspackning, men ignorerade detta, för packa köket var jag ju tvungen till.

Hade sedan den angenäma uppgiften att ta mig själv och tre söner till Usa och då kan jag ju inte heller vara sjuk. Så nu ligger jag här med feber och hosta och tittar på vädret utanför. Vet inte hur många gånger jag öppnat balkongdörren för att känna om det är lite svalare ute-det är det aldrig:-)-även om det inte har varit så kallt och regnigt i detta området på 50 år i juli.

Var på stranden i söndags och var tvungen att vika strandfiltens plastade baksida som regnskydd för våra kläder och hoppa tillbaka till Atlantens böljande vågor.

På bilden syns "min" strand. Då havsbrisens salta doft når näsan känns febern inte så mycket.

Bild lånad av: www.ameliavacations.com

Inga kommentarer: