fredag 5 juli 2013

Vad händer hos H&M?

Jag gillar H&M s bas kläder! Jag tycker det är kul med gästkollektioner. Jag gillar deras Conscious och Premium Collection. Jag tycker deras home-produkter är annorlunda, på ett bra sätt!

Sällan gör H&M mig besviken och skulle det vara fallet, så brukar de kunna lösa dessa hos kundservice. Jag handlar ofta på postorder, därför att den butik som ligger närmast inte tar in alla produkter de har i sitt sortiment. På senare tid upplever jag att det tar längre tid att få sina saker, inte bara för att det är semestertider just nu, utan det senaste halvåret.

I söndags beställde jag varor, idag fredag, är de fortfarande inte packade. Frågan är om alla de herrkläder jag beställt till sönerna hinner komma innan vi åker till solen, synd!

Konstigt att man inte tar in semesterjobbare, måste ju finnas massor av ungdomar som skulle kunna tänka sig att jobba extra och som inte fick något av kommunens jobb. Men H&M har väl bilvit så stora nu att de inte behöver anstränga sig längre, eller?




Inga kommentarer: