söndag 29 april 2012

Look good?

Lediga dagen, i fredags, ägnades åt feel good. Startade med att bada i bubbelbadkaret med badbomb från Lush. Tänk att det bara står där, badkaret. Tänker ofta att jag skall ta ett bad, men något kommer ofta före. Det är nog fyra år sedan jag gjorde det sist! 

Drog till city för att glo på folk, prylar och kläder. Jo, det är bl a så jag slappnar av, tänker på ingenting och funderar över saker som inte svider i hjärtat, som vilka plagg som kunde trivas i min garderob och passa ihop med de plagg som redan finns. 

Funderar över om det Stina Auer skriver kan tänkas stämma. Jag tror hon kan ha rätt och vet via yrkets vägar att det är fara på färde då en människa slutar bry sig om sig själv. Shoppade loss i glada färger.

linne: Animal, oversized tischa av lin: American Vintage, byxa: Thing, scarf: D' Lena

Såå mycket läckert från American Vintage, fantastiska färger, trikå, lin m.m.



Inga kommentarer: